A pull draws us into the room, it is burning ... Glass arrangements on overhead projectors shine: expansive projections colorfully illuminate the walls, floor, and ceiling – and the visitors inside. This work is a sea of moods. And although the sources of this emotional scenery are visible in their fragility, we can hardly escape or resist their strength, we literally immerse ourselves in them. Being able to analyze things does not necessarily mean having them under control.