The artist and filmmaker is based in Paris and has a background in fine art and visual studies. Before graduating from Le Fresnoy – Studio national des arts, he worked for the Forensic Architecture research agency which uses architectural analysis to document human rights abuses. His artistic work is imbued with this double training and navigates between online open-source investigations and the critical use of new media as a tool for documentary. His films and installations explore the power relationships embedded in such technologies and seeks to build counter-narratives.