The section manager, the winner, the members of the youth jury and the section head on stage of the HKW.
The Hungarian director, graphic designer and illustrator is a graduate of MOME Anim in Budapest. She works on a voluntary basis organising the city’s Ukmukfukk Zine Festival which showcases self-published magazines. Inspired by the visuals of machines, wires and motherboards, her work blends reality with abstraction, creating imaginative worlds in which she herself would like to live. Wish You Were Ear is her first short animated film.