Born in Poland in 1987, she moved to Brussels in Belgium as a child and studied at La Cambre National School of Visual Arts in the city. She has participated in the artist-in-residence programme at Folimage Studio in France. Her work was first presented in Generation with the short film Le renard minuscule in 2016.