A well-coordinated trio, even at the photo call: the director (center) with her two actors.
The director and actor has appeared in films including Ava, directed by Léa Mysius, and Nos batailles by Guillaume Sénez. She is a founding member of Les Filmeuses, an organisation created in 2020 to support women in film. Between 2020 and 2023, she made several short fiction and documentary films. Le rendez-vous de l’été is her debut feature.