Sammi was born with the unsettling ability to detach and move his body parts at will. Throughout his life, he shared these pieces with those he loved. But when he died, only a torso and a faceless head remained. After learning of her estranged son’s death, Lian, his middle-aged mother, embarks on a desperate journey to reclaim the scattered fragments of her son in a haunting quest to restore what was lost.