The filmmaker studied animation in France and Norway before completing her education at the Belgian visual arts school La Cambre in Brussels with her graduation film Projection sur canapé in 2016. In 2017, she collaborated with Chloé Alliez on the participative animated series World in Stop-Motion. In 2021, the duo created the stop-motion comedy Les Liaisons foireuses, which screened at festivals including Annecy and Sundance. Alongside her work as a filmmaker, she also works as a technician in 2D and stop-motion animation.