Miri Ian Gossing and Lina Sieckmann have collaborated as an artist and director duo since 2012. They have created a distinctive body of 16mm films blending documentary imagery, fiction and found footage that have garnered numerous accolades, including a German Short Film Award and the Wim Wenders Grant. Their artistic research explores themes of hauntology, traumatised landscapes and queer sensibilities. Since 2019, they have curated the Blonde Cobra – Festival for Queer and Experimental Cinema in Cologne. Gossing and Sieckmann live and work in Cologne, Germany, and Portland, Oregon, USA.