The Iraqi filmmaker uses film to explore the human experience, capturing the beauty and complexities of everyday life. Through his work, he brings the stories of his homeland to the world. He is also the creative director of Becorp, one of Iraq’s leading creative agencies. He lives and works in Baghdad.