An animation director and set designer from the Netherlands. She creates intricate and meticulously constructed scenes out of paper including set designs, stop-motion animations and window displays for brands like Heineken, Facebook, Bosch and Jo Malone. Her graduation film How to Catch a Bird was a Vimeo Staff Pick and she was named as one of the new-generation animators by “Monocle” in 2013. In 2017, she participated in the talent development programme of the Playgrounds Festival and, in 2020, her short film Tourist Trap was released in 30 Dutch cinemas as a supporting short.