Born in Singapore, the director’s debut feature film Dreaming & Dying won the Golden Leopard – Filmmakers of the Present and the First Feature Award at the 2023 Locarno Film Festival. His short films also met with international success and were selected for festivals including Rotterdam, Taipei and Cairo.