Hearts all around! The film team teaches Festival Director Tricia Tuttle (middle) how to best celebrate Valentine's Day.
“Come and join us!” - The actor with the executive producer and the producer at the Photo Call.
Born in Taikang in the Chinese province of Henan in 1984, the director first studied law at the Communication University of China before embarking on a master’s degree in cinema at the same institution. His short film Hongguang’s Holidays won Best Student Short Film at the Beijing University Film Festival. His feature Crossing the Border – Zhaoguan won several international awards and was screened at the 2020 Berlinale as part of the On Transmission special programme in which established directors (in this case, Jia Zhangke) introduced the work of up-and-coming filmmakers.