The two actors, together with the section manager and the head of Generation, open the Kplus competition.
The director and screenwriter was born in Brazil in 1985. Her short film Desires of the Flesh premiered at the 2019 Sundance Festival. The Beads, which she co-directed with Emanuel Lavor, screened in the 2023 Berlinale Shorts. A natureza das coisas invisíveis is her debut feature film.