Cousins Tian Tian and Fang Di were raised like sisters until family struggles pushed them apart. Fang Di moves away to work as a stuntwoman in China’s largest film studios to clear her family’s debts. Tian Tian remains behind, left to deal with her father’s addiction, and falls prey to the local mafia. Forced to escape to the big city, Tian Tian seeks out her cousin. Thrown together against their will and pursued by the mob, they will need to combine their strength and resilience to escape a dramatic fate that threatens to consume them both.