The filmmaker is from Scarborough, Canada. She is best known for her short film Pick which won Best Live Action Short Drama at the 2020 Canadian Screen Awards. On a Sunday at Eleven premiered at the 2024 Toronto International Film Festival. Her work is dedicated to celebrating the Black experience with a focus on authenticity, beauty and spirituality.