The talented gymnast Sunshine is considered a surefire bet for the national team. But during the week of try-outs, she discovers she is pregnant. With her lifelong dream and college scholarship on the line, she contemplates having a termination. On her way to a dealer of illegal abortion pills, she meets a mysterious girl who eerily talks and thinks just like her. This encounter shakes Sunshine to her core, as the girl challenges her choices and forces her to confront her fears, dreams and the magnitude of her decisions.