In Brooklyn, a group of Quaker pupils gather for one last meeting before graduating from high school. As the rest sit in silence, each pupil has their chance to share a final message with the others. The meeting opens with sincere statements of love, joy and hope – but then takes an abrupt turn when one of the pupils confesses that she has never felt connected to her classmates.