Rocco Siffredi is considered to be the most famous porn star in the world. Born Rocco Tano in Ortona, Italy, he grows up in humble circumstances. His role models are his eldest brother Tommaso, who is dating the most desirable girl in town, and Supersex, a very particular superhero in a pornographic comic. When, in an incredible twist of fate, Rocco meets Supersex, he discovers that the two share the same superpower. This can save him from the difficult circumstances of his life, but it also forces him to pay the highest price: to give up love forever, or so it seems. The series depicts a life in the porn industry. It is about sex and passion but also about death. The story examines how masculinity is constructed and which questions of desire and power still dominate the relationship between men and women today.
The producer, director and screenwriter was born in Rome, Italy in 1982. He has made several successful short and feature-length fiction films including the award-winning Italian Race and Romulus v Remus: The First King. He was showrunner on the series Romulus and directed the series The Law According to Lidia Poët.
Born in 1989, the filmmaker studied at the Centro Sperimentale di Cinematografia in Rome. After making several short films including Il premio, which was nominated for the Nastro d’Argento, she directed her debut feature-length fiction film That’s Life in 2018. In 2020, she made the documentary Sacred Point which won Best Film at Visions du Réel and screened at more than 70 festivals.