Filmmaker and visual artist who works from her native island of Guadeloupe. She studied art history and museum studies before participating in the Ateliers Varan workshops in Guadeloupe in 2016, and an international workshop at EICTV in Cuba on the aesthetics of documentary film, where she made her first short film Chanzy Blues. She then embarked on a long-term project exploring the city of Pointe-à-Pitre, with L’homme-vertige, between 2017 and 2023.