Porzellan is a tender, timeless reflection on the coming-of-age of girls in a patriarchal society. Through Fina’s eyes, the film looks at female role models and the experiences and emotions which shape growing up across generations.
The director, screenwriter and producer lives in Berlin. Her award-winning short films screened at numerous international film festivals including the Quinzaine des Réalisateurs at Cannes, the Toronto International Film Festival and the Palm Springs International ShortFest. In 2023, she was selected for the impACT Lab of the Cannes Film Festival. She is currently developing her debut feature film.