The Greek director’s films have screened at festivals around the world, including in the Semaine de la Critique at Cannes and in the Orizzonti series at the Venice International Film Festival. His work has won him several international awards, including Best Newcomer Feature Director and Best Short Film from the Hellenic Film Academy.