The director and screenwriter lives in New York City and is a graduate of the Columbia University School of Arts. A director of seven award-winning short films, he was a participant in the Lighthouse Selections at T-Port Market in 2021. He is also a recipient of the 2020 Katherina Otto-Bernstein grant at Columbia University and of a 2021 Fiscal Sponsorship at The Gotham Film & Media Institute for his film Resentment.