TÁR, which according to director Todd Field is a film “by” Cate Blanchett, without whom it would never have seen the light of day, is the portrait of a memorable female figure, ambitious and complex, that takes a critical look at the classical music business. A film capable of expressing an extraordinary musical passion, and also a tribute to Berlin and what makes it the city it is.