In rural Rajasthan, women are disappearing but nobody seems to be alarmed. It is not uncommon here for women to elope with their partners when they cannot afford the traditional dowry. However, young policewoman Anjali Bhaati notices a similarity in the cases: long nightly phone calls, a boyfriend whom no one in the neighbourhood has ever seen, and no sign of life after the disappearance. With her motorbike and sunglasses, Anjali might wear the insignia of traditional macho cops but power and coolness are of no concern to her, rather truth and justice. As a member of a lower caste, obstacles only make her all the more determined: “I’ve had many doors shut in my face. But no one has managed to shut me up.”