O estranho is the second joint project by Flora Dias and Juruna Mallon and shows their interest in landscapes, in people and in the interplay of the two. And in keeping memories alive.
Born in Jales, Brazil in 1985, she studied film and works as a filmmaker and cinematographer. Following her debut O sol nos meus olhos (2013), O estranho is her second film, which she co-directed with Juruna Mallon.