The Argentinian writer and director studied film at the Universidad del Cine in Buenos Aires. He has so far written and directed two short films. Since 2018, he has been working with Paloma Schachmann on Adentro mío estoy bailando.
The Argentinian musician, filmmaker and researcher into Klezmer music has played in various bands. She co-directed Adentro mío estoy bailando with Leandro Koch.