They meet at the airport in Seoul and could not be more different: Chinese immigrant Jin Xia works at the security checkpoint, dresses practically, and does her duty. The green-haired woman who shows up that day is younger, more extroverted and unimpressed by the pat-down. Xia is fascinated. When the young woman involves her in her crooked dealings shortly afterwards, it becomes clear that the two have more in common than meets the eye. On the lookout for the big hit that could free them from all their dependencies, they venture into South Korea’s underworld where they hold their own against the men who seek to dominate, possess and use them.
In her second feature-length film, Han Shuai brings together two disparate lone female fighters who have learned to rely on no one but themselves. As they enter into a reluctant dance of getting-to-know each other – sometimes attracting, at other times repelling, sometimes drawing closer, at other times turning away – their plan recedes into the background. The cocoon that is spun around the two of them and binds them together as they race through the city at night on their mopeds seems fragile, but inevitable.