Helin Çelik does not tell these women’s stories, but rather sketches their post-traumatic situation in impressive, poetic film imagery. Raquel Fernández Núñez’s camera shows their bodies in extreme close-ups: eye sockets marked by insomnia, trembling hands. Their traumas also reveal disturbing thoughts, such as one protagonist’s idea to kill her children to protect them. At the same time, she is seen interacting with them lovingly. Anqa shows how these women struggle not to allow the suffering they have experienced to define them. “I am not the remains,” one of them says. “I exist.”