Kees, 17 years old, can’t wait to leave her home and head for France. Only her mother doesn’t really seem ready for the cutting of the umbilical cord. The joint road trip into the new life of the teenager develops into an emotional tour de force, especially for Kees. A mother-daughter relationship that is as intense as it is complex, which Emma Branderhorst tells with an eye sensitive towards the ambivalent feelings of her characters.