A meeting proves to be out of the question but, just as Farahani had to adapt the unforgettable Fifi Howls from Happiness after the unexpected death of her protagonist, this new setback stimulates another creative approach. Farahani suggests a correspondence, to which a hesitant Godard, playful as ever, replies: “Maybe we will not correspond to one another”. Contemplating their common and/or divergent odysseys, the maestros begin sending each other a message, every Friday, for 29 weeks. À vendredi, Robinson offers a brilliant insight into the role of the artist in the 20th and 21st centuries. With death now a tangible possibility, the two great men also consider their own end, as intellectuals and critics of the times. One thing is certain: they won’t be facing it with anything less than razor-sharp insight and, of course, humour.