Cologne-based comedienne, author, presenter and much more Meltem Kaptan is the perfect fit for Andreas Dresen’s special talent for combining explosive topics (in this case based on actual events) and the everyday concerns of the average citizen. Kaptan’s, or rather Rabiye’s, performance is overwhelming, and not just for the lawyer (played by Alexander Scheer) who quickly becomes a friend. A portrait of a passionate woman who holds the steering wheel of her beloved vehicle as firmly in her hand as she does the reins in this turbo-charged film.