I don’t know about my Scottish side as much, but I did know some of the last names of my ancestors over there. There was one case with a last name and a location close to my great grandmother’s hometown that made me pause. It was a white magic case, protecting cattle, and talking with fairies. Relatively benign things. But she this women executed for it. I feel like these videos unearth some of this history and my hope is that they lead people to draw their own conclusions about spiritual, magical, medicinal histories. (Thirza Cuthand)