For the second year in a row, Hong Sangsoo returns to the Berlinale’s Competition with a film akin to the art of the aphorism: a poetic, philosophical gem. Two mothers attempt to introduce their children to life, but their offspring have decided to write their own introduction. That’s life, and, like all masters imbued with wisdom and wit, Hong appears to be speaking through the old actor when the latter tells Youngho, “However small, there’s nothing but good!”