That's him! - the director with his Silver Bear for Best Director and the Artistic Director at the Red Carpet.
The filmmaker graduated from the University of Theatre and Film Arts in Budapest in 2009. During his degree course, he spent a year as an exchange student at the German Film and Television Academy Berlin (DFFB). In 2012, he participated in Berlinale Talents. His short film, Soft Rain, had its premiere in the 2013 Quinzaine des réalisateurs at Cannes and went on to screen at numerous international festivals where it won several awards. His documentary Another Hungary premiered at the International Film Festival Rotterdam and his most recent documentary, Harm, at the Sarajevo Film Festival.