Her first feature-length documentary, Sleepless Nights, premiered at the San Sebastian Film Festival and went on to screen at over 60 festivals around the world. Her second feature-length film, Those Who Remain, was also shown at numerous festivals and received several awards. She has twice been a DAAD artist-in-residence and is a founding member of the association Beirut DC which champions Arab cinema.