The two directors, who were unable to travel to Berlin, welcome the audience via video.
Born in Rockford, Illinois, USA in 1978. The sports documentary Undefeated, which he made in collaboration with T.J. Martin, won the 2011 Oscar for Best Documentary Feature. Together with Martin, he won an Emmy for Exceptional Merit in Documentary Filmmaking for LA 92 in 2017.