Written and directed by Jim Cummings and PJ McCabe, The Beta Test is a horror film that blends incendiary comedy with brutal political commentary. Cummings and McCabe make sure the storytelling matches the main character’s journey which is exciting, explosive and borders on a nervous breakdown. At the same time, viewers are called upon to pull off the wonderful twofold feat of being trapped inside the thickening web of deception and mysteries while simultaneously, like Jordan, looking for a way out.
The writer, director and actor was born in New Orleans, USA in 1986. In 2016, he made his first short as a director, Thunder Road. His often genre-bending films have won recognition around the world. He currently lives in Los Angeles.
The writer, director and actor was born in Philadelphia, USA in 1987. Films in which he has appeared as an actor have screened at Sundance Film Festival, the South by Southwest Festival in Austin and the Fantasia International Film Festival in Montreal. He currently lives in Los Angeles with his wife and his dog.