The film's producer accepted the prize of the reader's jury of the daily newspaper Berliner Morgenpost.
Born in 1962, he is an actor, director and author of several books including “Petits moments d’ivresse” (2008) and “Impertinents” (2014). He has been collaborating with Benoît Delépine for 20 years. After working in television together, the two made their cinematic debut with Aaltra in 2004. Their films Mammuth (2010) and Saint Amour (2016) both screened in the Berlinale Competition.