In his second feature-length film, director Visar Morina dissects the psychological effects of social exclusion and presents them here as an interplay between belonging and alienation. Morina combines subtle images that gradually shift according to his protagonist’s state with meticulous performances from his ensemble, to describe the importance of personality when it comes to integrating into another society, and how quickly cracks can develop in the supposedly firm construct that is identity.