Bayley Sweitzer, born in 1989 in Boston, USA, is a filmmaker and camera assistant based in Brooklyn. His practice revolves around a dynamic, high-mobility engagement with the margins, as well as taking an earnest look at the chronomorphic qualities of narrative, specifically the camera’s ability to consolidate dimensions. His work has been shown at art institutions and museums worldwide. Bayley is a member of the International Cinematographers Guild, IATSE Local 600.