Assembled with visual rigour and narrative quietude, Kitty Green’s gripping fictional debut homes in on oppressive practices in a workplace and depicts the abuse taking place behind closed doors from the perspective of those who are its willing or unwilling enablers. By the end, we may not have seen much, but we understand everything.