Zibilla the little Zebra is different, and the young horses at school don't accept her because of her black stripes. Even her adoptive parents' good wishes don't help. When she tumbles into an exciting adventure and meets a wild lion, she develops the self-confidence to loudly roar back. She also finds two true friends, and together they are strong.
Born in Bern, Switzerland in 1974, she studied film and video at the Zurich University of the Arts (ZHdK) between 1994 and 1999 and works as a freelance animation filmmaker. Her short film Messages dans l’air screened in Generation in 2015.