Chen Liang, a young Chinese man, is an illegal immigrant in Japan. One day he receives a call about a job offer meant for someone else. In his desperation, he pretends to be the intended recipient in order to get the job, which turns out to be a position at a traditional Japanese soba restaurant. He starts his new life living and working with the elderly soba master, gradually earning his trust, but with the constant fear that his identity could be exposed at any moment.