In the 1993 Abkhazian civil war, Georgian children and their families are forced to flee their home town, Sokhumi. Escaping war, they head into the unknown. In this poetic animated photo collage, Yana Ugrekhelidze depicts the children's terrifying experiences while acknowledging their longing for warmth and safety. She crafts images of the unspeakable which demand a closer look at the children’s suffering.