In 2018, the director followed Die Toten Hosen on their huge tour through stadiums and open-air venues in Germany and Switzerland and even as far as Argentina where, for the past 26 years, the band has had the most enthusiastic and loyal fans outside of German-speaking countries. Kablitz-Post, who has accompanied the band with her camera for over ten years, shows the artists on stage, backstage and in the tour bus and lets them speak for themselves. The concert footage was directed by music film director Paul Dugdale.