Seamus Murphy transposes Harvey’s search for inspirational material and her intimate creative process into an impressively poetic montage that never once divests the musician of her enigmatic aura. A Dog Called Money merges the filmmaker’s and the musician’s visions in an extraordinary symbiosis.