Born in Amsterdam, the Netherlands in 1990, she studied anthropology, worked as an editor for an online magazine and took various film internships before graduating in fiction film direction from the Netherlands Film Academy. Her graduation film, Siren, screened at over 35 festivals worldwide and won several awards. She is currently teaching at the Amsterdam Theatre School and the Amsterdam Film School whilst she develops new film projects.