This wild and furious feature film debut by Berlin director and illustrator Xaver Böhm is a humorous, dreamlike visual journey. Bright ‘vanitas’-like images merge into deserted streets and opulently furnished retro-romantic rooms. People acting in a decidedly erratic manner throw the passive hero ever deeper into confusion. Accompanied by a soundtrack that is all night and neon light, Juri has to find out who he is, what he wants and who on earth his companions are.