They are an unlikely couple: Kiira, with her brightly-coloured hair and star of the dance troupe, and Lenni, a skinny skater. At a party the two finally get together, the fulfilment of a long-held dream for Lenni. Then Kiira becomes pregnant. They decide to keep the baby, but feel increasingly overwhelmed by this new situation. Lenni in particular needs support. He seems to find it among a group of men in the neighbourhood who have begun to prepare for the supposed threat of Muslim migrants. Lenni feels strong as a member of the radical group, but Kiira and her tolerant friends are perturbed. An increasingly violent chain of events, filmed close-up to the troubled young protagonists.