Director Zhang Lu anchors the plot in realism, in the here and now. And yet the unexpected power outage, the full moon in the night sky, and the TV tower that seems to disappear and reappear all invoke a ghost story, as Zhang Lu resurrects his characters’ haunted pasts. “We will all become ghosts anyway,” says So-dam, as she floats nimbly through the plot, going missing and turning up again at will. Is she also a ghost? Zhang Lu’s smooth camerawork explores the marvellous locations just as delicately as he does the souls of his protagonists. Fukuoka is a quietly amusing film about the ability to let go.